Ogłoszenie

Wielkie Wiosenne Porządki...

#1 2011-02-07 11:53:57

 Fafikozoom

Starszy Szeregowy

24177765
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-07-29
Posty: 91
Punktów :   
Nazwa w Grze: Fafikozoom
Gang: Wszystko na raz (:

Sparwa.

Nie gram już w MySims od 4 miesięcy. Ale nie bójcie się zaczynam znowu. :D Tak czy inaczej. Sprawa nie tyka się tego. Tylko tego że jeśli macie dobry sprzęt zagracie sobie w inne części MySims. To nie dowcip. Mówię tu o emulacji Wii na PC.

Wymagania
Dolphin aby dobrze działać potrzebuje bardzo mocnego sprzętu komputerowego. Najważniejszy jest procesor gdyż to on w głównej mierze odpowiada za emulacje. Oficjalnie obsługiwane są procesory pentium 4 i wszystkie nowsze oraz ich odpowiedniki firmy AMD. Jednak zalecane są co najmniej procesory dwurdzeniowe. Zaś karta graficzna musi wspierać OpenGL oraz Pixel Shader 2.0. Generalnie każda nowsza karta firm nVidia oraz ATI nadaje się do tego emulatora.


Dolphin to program pozwalający grać na PC w gry z Wii i Gamecube. Jeśli czyiś komputer spełnia wymagania piszcie a ja odpisze jak zemulować takie gry jak: MySims Party, MySims Kindom, Mysims Sky Heros, MySims Racing, MySims Agents. UWAGA WYMAGA DOBREGO SPRZĘTU. NA WII NIE MA OPCJI GRY SIECIOWEJ ALE GRY SĄ LEPSZE


SABATON. SABATON. SABATON.

Offline

 

#2 2011-02-13 12:37:17

 Cudna13

Prawa Ręka Pana i Władcy

43788473
Skąd: Komputer w Domu
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 276
Punktów :   
Nazwa w Grze: Goti
Gang: Mroczni i Smaczni

Re: Sparwa.

Ho, Ho! Ale się Faf postarał ^^ Mam mniemać iż to jest to o czym mi mówiłeś na gg? Jak tak to to jest super poradnik i pomysł! Niestety nie mogę sobie pozwolić na takie coś. :( Mój komputer jest "słaby i na zdechnięciu" że to tak określę


"Noc to czarny płaszcz,
rozdzierany bezlitością dnia,
Noc to wolność ma,
Noc to wolność dnia..."

Offline

 

#3 2011-02-13 18:15:57

 Fafikozoom

Starszy Szeregowy

24177765
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-07-29
Posty: 91
Punktów :   
Nazwa w Grze: Fafikozoom